ManfakwakStichting Manfakwak

Activiteiten 2005

• Het hoogtepunt van de activiteiten van 2005 was in juli. Zoals velen van u wel weten, hebben toen Tjak Risamasu en Jan Haan meegelopen aan de Nijmeegse vierdaagse voor ons poliproject in het dorp Sopen op West-Biak. Deze twee doorgewinterde wandelaars hebben samen € 2000,- opgehaald. We willen hierbij zowel de wandelaars als de sponsors nogmaals van harte bedanken voor dit geweldige resultaat.

• In de zomermaanden heeft onze vriendin, Emmy Risamasu-Lekransky namens de Stichting Manfakwak voorlichting gegeven over de activiteiten van de stichting, tijdens de Oecumenische vieringen in Eibergen en omgeving (Gelderse Achterhoek).

• De verkoop van onze Tanahku lijn is het gehele jaar doorgegaan. Tot nu toe heeft dat € 400, - opgebracht. Er zijn nog T-shirts te bestellen bij de stichting.

• In de maanden mei t/m september heeft Stichting Manfakwak op pasar malams en andere evenementen gestaan. Tijdens deze evenementen verkoopt de stichting barang asli en zelfgemaakte wenskaarten. Deze wenskaarten worden gemaakt door de Zendingscommissie in Steggerda.